Světové vojenské hry smíšená štafeta. Rusové vybojovali bronz ve smíšené biatlonové štafetě na vojenských hrách

Ruský biatlonový tým ve složení Uliana Kaisheva, Galina Nechkasova, Matvey Eliseev a Maxim Cvetkov získal bronzové medaile ve smíšené štafetě na Zimních vojenských světových hrách v Soči. Vítězství vybojoval rakouský tým, druzí skončili reprezentanti Francie. Zahájení Světových vojenských her proběhlo včera 24. února.

světové války. Soči, Rusko
biatlon. smíšená štafeta

1. Rakousko - 1:19:51,7
2. Francie - +3,2
3. Rusko - +2:59,4


Yuryevno, pro Matveyho se asi ještě hodilo běhat, nebo i měsíc bez startů. Pravda, dráha není vůbec jeho, na takové měkké dráhy je velká.
Maxim tam nebyl potřeba, má právě opačnou situaci. Před Koreou v Soči neměl důvod kandidovat.
Podle zkušeností Nechkasova to také není dívka, čaj není MS a dokonce ani etapa KM. Prostě připravenost těch, kteří na CD mluví, je extrémně nízká.

Ano, ten pohled byl depresivní. Nechkasová ukázala naprostou nepřipravenost ... I když bych jí to úplně nevyčítal. Složení bylo od trenérů tak nevyvážené, že se nabízí jediná otázka: na co jsi vůbec myslel? Mysleli jste si, že Cvetkov všechny roztrhá? Ale on není čaroděj. Opravdu, Zagoruiko by tu byla k věci. Alespoň má více zkušeností s výkony v kádru.
Hodili Matveyho, který celý měsíc neměl žádné starty ... Obecně, jak je všechno hloupé

Bronz, ale vůbec ne sranda, 5 kol, no, jak takhle střílet, ano ...

Byl to děsivý pohled... A proč bylo nutné postavit Matveyho a Maxima do tohoto štafetového závodu? Perfektní by byli například Edik Latypov a Kornev. No, nebo Klyachin.

Analitik, zcela správně poznamenal o Kaishevově technice. Pohyb na "dřevěných" nohách, toho si nevšimne snad jen nevidomý. O čem jsem „hloubal“ od dob stejné Zajcevy a porovnával její běžeckou techniku ​​s technikou Domračevové. A bylo by fajn, kdyby při její výšce byla i délka pronájmu (kvůli síle rukou) a není tomu tak. Jen mě nebaví o tom psát. A abyste mohli učit, natož rekvalifikovat (což je mnohem náročnější), je potřeba začít u trenérů, aby nezaostávali za pokročilými názory a metodami. Vezměte si stejný Sergey Ustyugov, že se sám naučil takové zrychlení do kopce? Jsem si jistý, že je to zásluha jeho trenéra, který mu vštípil podobný styl útoku do kopce a časem v něm rozvinul rychlostní kvality.

Analitik, i s tímto problémem si vedla loni v Antholzi dobře. Ona, jak jsem to pochopil, po dosažení určitého limitu (ne v konkrétním závodě, ale celkem za sezónu), rychlost návratu z anaerobní režim do aerobního. Pokud této hranice nedosáhnete s předstihem, možná bude vše v pořádku, i když se jedná o paliativní, samozřejmě je třeba hledat a odstranit příčinu.

Ivane Pokhmelev, to není shrnutí, ale nějaký zdravotní problém, na který každý nepřijde. A pointa je v náladě Olgy, která věří, že zaujímá něčí místo, nemluví přímo, ale naznačuje. (

A kdo říká, že je potřeba talent rekvalifikovat, zvlášť když je výsledek?

Analitiku, je jasné, že před dvěma lety bylo rozhodnuto to Kaishevovi nevnucovat.
Ale roky nějak plynou a my stále čekáme a čekáme.

I když, pokud porovnáme Ulyanu s našimi ostatními dívkami ve věku 23 let, je druhá za Svetikem.
Možná nemusíte spěchat. Olga Zaitseva ve svých 23 letech byla na evropském šampionátu pouze dvakrát. Ano, a to není příliš úspěšné.
Chci věřit, že TS ví, co dělají.

MSMK-76, vzpomenout si můžete i na Michaela Johnsona, rekordmana a šampiona, který běžel zcela paradoxním stylem. Co kdyby ho začali přeškolovat?

Analitik, Podchufarová nevynechá ani další sezónu. Pokud je konečně správně přiveden do GS, bude velmi užitečný, zejména ve štafetě.

Nejostudnější štafetový závod, není co dodat! Není jasné, na co mysleli, chtěli si „hodit klobouky“, nebo si přijeli do Soči odpočinout? Nejasný! Všichni účastníci jsou po jednom mimo pořadí a G. Nechkasov je oblečený v kuchyni, loupe brambory, i když teď v armádě je to úplně jinak: bufet, 1 rok služby, čisté sanatorium!

Khinskiy, pokud položíte otázku takto, pak se Vasnetsov a jeho přátelé musí zvednout (pokud s vyhlídkou na 22 let), můj názor.

Je to delikátní otázka, ale pokud Kaisheva nemá technologii ve věku 24 let, jaká je pravděpodobnost, že se objeví ve věku 28 let? (

Khinský, pardon za provokativní otázky, jsou spíše pro fanoušky, kteří tu chodí s stupidně zombifikovanými hesly. Všechny naše holky mají spoustu chyb. (

Zvítězil biatlonový tým ruských ozbrojených sil bronzová medaile ve smíšené štafetě III zima světové války v Soči (22. – 28. února). Náš tým, ve kterém byli Galina Nechkasova, Uliana Kaisheva, Matvey Eliseev a Maxim Tsvetkov, zaznamenal pět trestných smyček – tento výsledek byl nejhorší v závodě. Co se stalo ruští biatlonisté na střelnici, řekl hlavní trenér CSKA na zimní výhledy sportu a trenér ozbrojených sil RF Nikolaj Pankratov.

- Nikolaj Vladimirovič, náš tým odjel pět trestných smyček, dvě z nich vstřelil mistr světa praporčík Maxim Cvetkov, Galina Nechkasova tři. Co se stalo?

- Včera v individuálním závodě dali kluci maximum a zřejmě neměli čas se vzpamatovat do smíšené štafety. Silný vítr si navíc udělal vlastní úpravy: pouze jeden sportovec z francouzského armádního týmu Colin Varchin neudělal jedinou chybu. Bohužel náš tým byl v této složce nejhorší – využili jsme 14 kol navíc.

– Proč se v týmu nezúčastnila juniorská seržantka Taťána Akimová, bronzová medailistka z mistrovství světa 2017?

Den předtím se necítila dobře. Ale teď při pohledu na konečný výsledek smíšené štafety si myslím, že ještě potřebovala běžet. Jsem si jist, že v případě účasti Akimové může být vše jinak.
(Podle tiskového střediska Světových vojenských her v Soči)

Analitiku, na olympijských hrách můžete samozřejmě vsadit na zkušené Yurlovou, Glazyrinu, Starykh, Uslugin, Sleptsovou. A Zagoruiko ještě neřekla všechno.
Ale každopádně tyhle dívky za rok odejdou a co nám zbude?
S Kaishevou, Mironovou a Slivkem, kteří nebudou mít dost závodů KM na tři a tucet závodů.

A do pasu se nemusí dívat třicetiletí, ale mladí. Je jim už 23 let, ale nikdo je nebere vážně.

Lidi, no co dělat, je rok před olympiádou. Zdá se, že Podchufarové v příští sezoně chybí, co bude s Glazyrinou, není jasné. Jsme u rozbitého koryta?

Yurlova se vrátí (není jasné která), plus Starykh, Akimova a kdo další?

Něco, čemu nemůžu uvěřit, že Kaisheva bude mít čas zvýšit ramenního pletence, Mironova má pokrok ve střelbě, ale jak se bude chovat dál mezinárodní starty? Zdá se, že jsme dorazili.

Analitik, je jen sezóna na změnu techniky. Ale proč je to nenapadlo dřív?
S Kaishevovou si v posledních dvou sezónách vedli velmi dobře Dobrá práce nad průjezdem čáry a rychlostí střelby. Podle těchto ukazatelů patřila mezi nejlepší a pouze zde zvítězila na 4 lajny do 30 sekund.

Jenže přišel divotvorec Medvedtsev, který všem slíbil rychlost a přístup ke střelbě se zhoršil a střelba samotná také. A tempo se jen zhoršovalo.

Analytik, zde Khinskiy správně zaznamenal Kaishevovu techniku.
Všiml jsem si v rozhovoru se sportovci: „dostat se“ do národního týmu jsou „dát“ vybavení. Ach, dobře.
Sportovci byli pozváni do národního týmu JIŽ s odpovídajícími výsledky; s jejich vlastní technikou.
Již dříve bylo řečeno: rozvíjejte své „síly“ a vyrovnejte, pokud se to trenérům národního týmu zdá „nedostatky“, ALE, nerozbíjejte to, co vám JIŽ „sedí v hlavě“ na podvědomé úrovni.
Ať už si vloží jakékoli „vybavení“, když se „opijí“, nevědomky „poběží jako předtím“.
Zkrátka podle rozhovorů sportovců je patrné, že „každý chce ukázat, že na výsledku měl podíl“ a sportovci jsou „znetvoření“.
„Pohřbí“ to, co byl sportovec pozván do národního týmu.
Národní trenér MUSÍ být KONZULTANTEM úzce spolupracujícím s osobním trenérem sportovce.
Asi před 3 lety jsem o tom hodně psal; Abych byl upřímný, nechci se opakovat.

Jako příklad techniky:
S. S. Shakhin, - držitel světového rekordu v běhu na 3000 m steeplechase (stíhání); první, kdo uběhne vzdálenost „z 8 minut“.
On v konvenčním smyslu neběží. Při běhu sedí na židli.
Jak je to možné?!
A běží mu „8 minut“!
NIKDO ho "nezlomil"; prostě mu POMOHLO zlepšit SVÉ „SÍLY“.

Pro změnu techniky je nutné přesně určit, zda „strečink“ a konkrétní svalové skupiny budou schopny zajistit realizaci plánované práce/zátěže po dostatečně dlouhou dobu a se zvyšujícím se „zakyselením“ svalů.
Ujet 200-500 m s „novým vybavením“ na „kameru“ je blbá otázka, ale zda sportovec se stejnou frekvencí a silou odpuzování bude schopen „ujet“ CELOU soutěžní vzdálenost, je VELKÁ otázka. Tato příprava bude trvat déle než jeden rok.

Ale rádi si vytváříme potíže a odvážně / hrdinsky je překonáváme!

PS. Podle Kaisheva asi před 2 lety také promluvil: dívka „dospěla“ rychleji než její vrstevníci a přirozeně neměla v mládí sobě rovného.
Soutěžící stejného věku „dospěli“ více „hladce“ a již „jdou dál“ a „přirozené dopalování“ NAŠEHO sportovce vyschlo (a nejspíš „už splnilo svou negativní roli“).
Napsal jsem, abych „nechodil“ na NAŠE atletky, ale vyjádřil svůj názor na dívky z „raných šampionů“.

Tašo, Kravcov říká, že v krátké době nemůžete nic udělat, protože to nedělají. Dívky byly opuštěné.

Mironova je lyžařka jako Akimová. Kolikrát letos Tatiana spadla? Čekáme, jak dlouho bude Mironov zabit. (Něco beznadějného.

Khinský, nedej bože, aby se už otočila na hlavu! Praxe ukazuje, že lidé s vlastní přípravou u nás přežívají.

Analitik, problém je v tom, že u nás každý nově příchozí brigádník nepokračuje v práci, kterou před ním dělají jeho kolegové, ale začíná vše předělávat po svém.
Li osobní trenér dostatečnou váhu, pak to všechno může nějak napravit. A Kaisheva je nucena věřit v dalšího divotvorce.
Pravda, nějaké změny tam jsou. Ulyana obvykle po chybách říkala: „Vyřešíme to s trenérem“.
V Soči jsem od ní poprvé slyšel „podívám se na to“.))

Analytike, pokud už byla Shipulinova technika změněna, pak si dovedete představit, co ty dívky mají. I když Mironova je úžasná.

Khinskiy, nejsem profík, pokud mi to padne do oka, kam koukají trenéři? A o průchodu sjezdů našimi děvčaty můžete přidat samostatnou píseň.

Trenéři se mění každý rok, je jasné, že za rok se nedá nic udělat, ale kdyby se každý snažil nedostatky odstranit, byl by výsledek? Jedna věc je jasná, všichni tito dočasní soudruzi jsou pod střechou RRF. (

Analitik, Ano, o tom se mluví už dlouho. Většina říká, že Medvedcev změnil Kaishevovu techniku ​​na dražší a ramenní pletenec, protože byl slabý, tak slabý zůstal.
Dlouhý běh zmizel a veškerá síla jde do zbytečného povyku. S touto technikou se na trati téměř neuvolňuje a nemá dostatek sil na celou vzdálenost.

Je zvláštní si to představit, ale Kaishevova současná technika je 5 let práce s těmi nejlepšími ruští trenéři pod vedením Kasperoviče.

Lidi, chtěl jsem se zeptat, jak se vám líbí lyžařské vybavení Kaisheva? Na dalších místech na KM, KIBU to nebylo nijak zvlášť vidět. A tady utekli... jednou nebo dvakrát a přepočítali se. Dívka chodí rovně jako hůl, bez naklánění, špatně tlačí rukama, neviděl jsem žádné zatížení jejích rukou, odchází pouze na úkor nohou. Nechkasová se mi zdála, že se valí harmoničtěji nebo co. Chtěl bych slyšet lyžaře, bolelo tě něco?

Dívám se na finále týmového sprintu, vypnu zvuk, zapnu Status Quo – In The Army Now, to pomáhá...)

Hmm... Zbytek žil pouze výhradně v horách a cíleně se připravoval na válečné hry, výhradně proto, aby naše polorezervní četa - ne přímo válečné hry, ale jakési OI...

Yura, v Soči, výška je 1600 m nad mořem. Připomínám, že níže je Hochfilzen. Dá se to nastavit na výšku? Samozřejmě. Proto ty neúspěchy ve fyzice a střelbě. Je pro vás tajemstvím, že naši kluci a děvčata v takové výšce moc dobře neběhají? Pamatujete si, jak se Kaisheva cítil v Anterselvě, stejný Eliseev? Nechkasová běhá dlouhodobě po rovinách a těsně před hrami trénovala v horách. Cvetkov byl okamžitě poslán do Soči z výšky 900 m do 1600 m bez odpočinku a nyní poletí do Koreje. Tyto výškové houpačky dokážou rozsekat každého šampiona. Z nějakého důvodu je pro Tsvetkova GS jak Světový pohár, tak Soči a Korea. Není toho na chlapa moc? Z roviny prudce stoupali do hor i Latypov, Kljachin, Korněv. Jaký výsledek jste všichni čekali? Texty budou zapomenuty, ale bronz zůstane.

Alexey Alekseeviči, zde s vámi souhlasím.
U sbírek, ať už se o důležitosti těchto startů mluví jakkoli, šlo jen o fázi přípravy na další, významnější soutěže.
Pro atlety druhého stupně by ale závod v Soči mohl být šancí na průlom a jejich nálada by byla jiná.
Oči našich kluků a holek nehořely.

Nasťa byla stejný mazák, takže si nemyslím, že by se výsledek příliš lišil od toho, co se stalo - pokud jde o průměrný výkon, myslím, že nemá cenu odepisovat skutečnost, že sbírky vesměs sloužily pracovní síle službu zde a není vyloučeno, že se prostě starali o síly před důležitějšími soutěžemi, aniž by tyto válečné hry brali vážně. Musím hned říct, že není třeba uvádět odkazy na jejich rozhovory, kde říkají, jak je pro ně tato medaile důležitá - zkuste říct něco jiného - ale ti, pro které se tyto hry skutečně měly šanci osvědčit a ukázat, prokázat svou převahu v tom, že zahrnuje nad nemotivovanými kolekcemi, které by je vesměs na dálku měly přinejmenším dráždit – protože ať říká kdo a co říká – jsou přímými a úspěšnějšími konkurenty o místo v základu v vztah k druhé skladbě - bohužel, opět tato šance byla promarněna.

Leonide Alexandroviči, také si myslím, že Nasťa by to zvládla lépe.

fresher_galina, ne nutně Akimovovi. Myslím, že ano, dejte místo Nechkasové stejnou Zagoruiko, výsledek by byl jiný. A muži by sebou škubali méně, aby si neudělali ostudu. Obecně je důvodem takového vystoupení to, že se na tyto starty (ani stejné kolekce) nikdo vážně nepřipravoval. Přijedeme, dáme každému jeden levý a ahoj. Jedním slovem ignorace. Navíc o sobě dala vědět i výška, ze které se nežertuje, a neschopnost pořádně namazat lyže za pozitivního počasí. Nemyslím si, že to bude lepší další fáze KM v Koreji.

Bez komentáře...

HRŮZA! A mohou za to oni trenérský personál. Proč nebylo možné postavit Akimovou na první etapu, nic by se nestalo, kdyby v případě potřeby vynechala jeden závod na Světovém poháru. Přesto je to obrana cti naší armády. Na tuhle HUDBU se nedalo koukat. Neobviňujte Maxima - mistra světa a Matveyho. Měli získat zpět takové nevyřízené věci? Ano, to jsou pohádky. Šojgu potřebuje propustit Nechkasovou z řad RA, proč potřebujeme takové obránce, kteří neumí střílet ani utíkat? Všichni čekali na biatlon, ale ukázalo se, že by bylo lepší, kdyby neexistoval. Bylo potřeba obsadit ještě 6. místo ze 6 týmů – a byly by v barvách.

Nemohu přijít na to, proč je to výsledek. Sbírky běžely! A ano, mistr světa. Nebo možná měli soupeři silný tým, jinak nemůžu něco dohnat. A takhle si vylili nohy. Závod jsem sledoval jen krátce, ale kdo zná složení soupeřů?

"Dobytý" - nehodí se do tohoto případu. Byl to smutný pohled: (Nerad bych viděl armádní tým jako je tento.

A toto ... medaile a hvězdy by se měly umýt po spuštění soutěžní vlajky. Jinak začneme o naší armádě pochybovat.

worchun, „... A co udělal Kaisheva tak hrozného? 30 sekund za lídrem? Když Podchufarová na mistrovství světa zaostávala o půl minuty, byla obviněna z neúspěchu týmu, a když Ulyana zaostala o stejnou částku v soutěžích přibližně stejných, pokud jde o úroveň účastníků ruského šampionátu, je vše v pořádku ?

Irino, kdyby byla jmenována Taťána, pak by to okamžitě bylo: "Rozhodl ses vyhnat Akimova?".

Není jasné, proč byl Eliseev držen v Khohe a nebyl poslán, aby se přizpůsobil Soči, nyní se teprve začne aklimatizovat - a na planinu v Kontiolahti

zakol, možná máš pravdu. Viděl jsem jen dvě rychlostní zkoušky Eliseeva. Nešel jsem do kruhů a viděl jsem, že jsem hrál minutu. Neviděl jsem žádné kruhy soupeřů. Díval jsem se na záznam bez zvuku paralelně ukázal Ustyugova. Takže mi asi něco uniklo. Chceš říct, že Eliseev šel pěšky?
No, tak Kaisheva je opravdu nejlepší)).
Pokud Francouz a Rakušan šli do kruhů - pak jen hlídejte)).

LES, pokud technologie funguje na papíře a ve zbytku vojenského průmyslu, nikdo na to nebude myslet, jen nabrousí lyže (ty už), proto zeleň jde přes kopec

Elen, jsi si jistá, že jsi sledovala závod?

Eliseev
mám nevyřízených +3:14,6
před pultem skoro stejně +3:07,9 (Francouz má kruh na břiše)
po stojce +1:55,3 (zde jel rakouský lídr dvě kola)
přenos +2:04,7

Všechno, co Eliseev „přehrál“, Zhuti a Brunner ztratili, bojovali proti sobě. Eliseev nebyl ani blízko. Rakouský a francouzský, oba s KE. Od druhé nebo třetí dekády. Co tady vidíš normálního?

Dává armádě! V dovolená tak v rozpacích. A členové národního týmu utekli, utekl i mistr světa.

Tak nějak mě potěšila vnučka krásným diplomem, který naznačoval, že obsadila druhé místo v plavání volným způsobem na vzdálenost 50 metrů. Prolil jsem slzy radosti a zeptal se: kolik soupeřů jsi předběhl? Odpověď mě pobavila: Soutěže se zúčastnili 2 lidé. A tady je až 6 týmů (koneckonců jde o Světové vojenské hry) a nikdo se neurazí: vše je v barvách. :))

jako uznávaní ruští sportovci, ale nesnaží se analyzovat, proč všichni naši mají takový pohyb za dva dny, podle mého názoru by ddurkin neměl mít povoleno mazat lyže. Souhlasím s Napoleonem, to, co tvrdí Ulyana, zvládla nejlépe ze všech. a ať poděkuje, že jsi toho starého blázna nevydal

Sokolov Vladimir Eremeevich, kde se Eliseev pokazil? Zdálo se, že běží docela dobře. Ze zbývajících tří účastníků byla Kaisheva nejlepší.

Není jasné, jaké nároky vůči Kaishevovi?

Takovou ostudu v našem výkonu jsem dlouho neviděl... Hrůza! Do této štafety, kde startovalo pouze šest družstev, přispěl každý náš biatlonista. Chápu, že Válečné hry nejsou vysoce postavenou soutěží, ale nesnižujte se do stejné míry...
Hlavní "příspěvek" samozřejmě Nechkasové - tři penalty a šnečí rychlost. Chlapi to spěchali opravit a taky to podělali.
Radši zapomenu...
Shoigu je zasáhne.

Bronz, o který se nemusí bojovat, je nutné, aby zbytek běžel hůř. A co udělala Kaisheva tak hrozného? 30 sekund za lídrem? Ale na tváři Nechkasové bylo přímo čteno: Já jsem se nevnucoval, oni si to dali - tady to máš!

Jsou to příslušníci ruské armády? Nemohu uvěřit

Vladimíre, jaká střelba? V ruštině bylo jasné, že běží o všechny peníze. Na střelbu nezbyl čas. Ano, a nebylo dost peněz.

Zdá se, že celý tým včera pevně oslavoval něčí zlato... a stříbro-bronz... Proto ta tréma, proto ty kruhy
Je zřejmé - reagovali na závod, mírně řečeno, v pohodě ...

Světové vojenské hry- multisportovní soutěž pořádaná pro vojenské sportovce. Organizátorem je International Military Sports Council.

Vojenské světové hry se konají od roku 1995. III zimní hry v roce 2017 se bude konat v Rusku ve městě Soči. Předtím se vojenské světové hry konaly ve městech jako Řím, Rio de Janeiro, Záhřeb atd.

Sportovní program III. zimních vojenských světových her 2017 se skládá ze 7 sportů:

Rozpis soutěže

Druh sportu / Disciplíny středa
22/02
Čtvrtek
23/02
pátek
24/02
sobota
25/02
Vzkříšení
26/02
pondělí
27/02
úterý
28/02
Sportovní zařízení / Místo konání
Den 1 Den 2 den 3 Den 4 Den 5
Příjezd Odjezd Příchod Odchod
obřady 20.00 - 00.00
Slavnostní zahájení
20.00 - 00.00
Slavnostní zakončení her
Multifunkční aréna "Ice Cube"
Skialpinismus 08.00 - 12.00
Závod jednotlivců mužů a žen
08.00 - 12.30
Závod družstev mužů, žen
Horolezectví 11.00 - 18.00
Obtížnost lezení (kvalifikace)
11.00 - 14.00
Lezení na obtížnost (semifinále)
20.00 - 22.00
Lezení na obtížnost (finále, souboj)
10.00 - 15.00
Bouldering (kvalifikace)
20.00 - 22.00
Bouldering (finále)
9.30 - 11.00
Lezení na rychlost (klasický formát, kvalifikace)
11.00 - 12.00
Lezení na rychlost (klasický formát, finále)
14.00 - 16.00
Rychlostní lezení (formát záznamu, kvalifikace)
16.00 - 17.00
Rychlostní lezení (formát záznamu, finále)
Sportovní palác "Velký"
Lyžařský závod 11.00 - 14.00
oficiální školení
09.30 - 12.30
Závod jednotlivců (volným způsobem) 10 km. žena, 15 km. manžel.
17.00 - 18.30
oficiální školení
10.00 - 12.30
Týmový sprint (volný styl)
Lyžování 09.00 - 14.00
oficiální školení
09.30 - 13.00
Slalomový manžel.
09.30 - 13.00
Slalom pro ženy
lyžařské středisko"Rosa Khutor"
biatlon 15.00 - 19.00
oficiální školení
13.30 - 14.45
Sprint na 10 km. manžel.
16.00 - 17.00
Sprint na 7,5 km. ženský
15.00 - 16.30
smíšená štafeta
15.30 - 17.00
Oficiální trénink pro muže, ženy
13.00 - 14.30
Závod hlídek 15 km. ženský
15.30 - 17.15
Závod hlídek 20 km. manžel.
Lyžařský a biatlonový areál "Laura"
Krátká trať 10.00 - 14.00
oficiální školení
16.00 - 18.00
Uběhněte 500 m. muž žena
18.30 - 21.00
Uběhněte 1000 m. muž žena
18.30 - 20.30
Smíšená štafeta 3000m. muž žena
Ledový palác"Ledovec"
lyžařský orientační běh 11.00 - 14.00
oficiální školení
09.00 - 12.00
Průměrná vzdálenost muž žena
13.00 - 15.00
Sprint muž, žena
09.00 - 11.00
Relé pro muže, ženy
Lyžařský a biatlonový areál "Laura"

Účast v soutěži potvrdilo více než 1000 vojáků z 20 zemí. V soutěžích jednotlivců a družstev se bude hrát o 36 sad medailí.

Sportovní program se bude skládat ze sedmi sportů: biatlon, běh na lyžích, lyžování, orientační běh lyžování, skialpinismus, halové sportovní lezení, krátká trať.

Akce se bude konat dne sportovní vybavení Soči.

Na náměstí u radnice letoviska Rosa Khutor se budou denně konat bezplatné koncerty, flash moby a interaktivní sportovní akce s publikem.

V den zahájení do resortu dorazí oheň III. zimních vojenských světových her, kterým sportovci CSKA zapálí speciální bowl poblíž Velké ledové arény.

Do her se zapojí více než 500 dobrovolníků, uvádí tisková služba administrativy Soči.

Vstup na všechny hry bude zdarma!

BIATLON

Název sportovní disciplíny pochází ze dvou latinských slov „dvakrát“ a „boj“, proto se biatlon původně nazýval moderní zimní biatlon. Zahrnuje lyžařský závod a střelba z pušky na několik palebných linií.

První závod, matně připomínající biatlon, uspořádala pohraniční stráž na švédsko-norské hranici již v roce 1767. V 19. století v Norsku vznikl biatlon jako sport pro vojáky. Na hod. se představil praotce moderního biatlonu, soutěže vojenských hlídek olympijské hry v letech 1924, 1928, 1936 a 1948.

V rámci III. zimních vojenských světových her se budou závodit v těchto typech: sprint (7,5 km pro ženy, 10 km pro muže), smíšená štafeta (6 km pro ženy a 7,5 km pro muže) a hlídkový závod ( 15 km pro ženy, 20 km pro muže).

závod hlídekmoderní vzhled závody vojenských hlídek (závod, který je praotcem biatlonu). Jedná se o závod na 20 km pro muže a 15 km pro ženy se třemi palebnými liniemi. Každá zúčastněná země může přihlásit dvě hlídky (mužské a ženské).

Tým tvoří čtyři sportovci – biatlonisté a lyžaři. Jeden z členů týmu je vedoucí hlídky, tři jsou členové hlídky, z nichž každý střílí z polohy na břiše a vypálí jednu ránu do středu své instalace. V případě chyb - trestné smyčky podle počtu chyb týmu podle pravidel IBU.

Sprint- druh biatlonového závodu na 10 km pro muže a 7,5 km pro ženy se dvěma palebnými čarami. Biatlonisté startují v intervalech 30 sekund. Po prvním kole se provádí střelba z polohy na břiše, po druhém - stojící. Sami biatlonisté si pro střelbu vybírají palebné pozice na střelnici. Za každé netrefení je poskytován trestný okruh 150 m.

smíšená štafeta- soutěž biatlonových družstev. Tým tvoří čtyři sportovci (dvě ženy a dva muži). Každý biatlonista absolvuje jednu etapu, což je 6 km pro ženy a 7,5 km pro muže, se dvěma palebnými čarami.

Jeden zástupce z každé země startuje ve stejný čas a po odběhnutí etapy předá štafetu dalšímu biatlonistovi ze svého týmu. Nejdřív jdou ženy, pak muži. V každé fázi se střílí dvě: první vleže, druhá vestoje. Sportovec má pro každou střelbu tři náhradní náboje. Pokud biatlonista spotřebovává náhradní náboje, pak za každé další vynechání je poskytován trestný okruh 150 m.