Световни военни игри смесена щафета. Руснаците спечелиха бронз в смесената щафета по биатлон на военните игри

Руският отбор по биатлон в състав Уляна Каишева, Галина Нечкасова, Матвей Елисеев и Максим Цветков спечели бронзови медали в смесената щафета на световните зимни военни игри, които се провеждат в Сочи. Победи отборът на Австрия, а втори завършиха представителките на Франция. Вчера, 24 февруари, се състоя откриването на Световните военни игри.

Световни военни игри. Сочи, Русия
Биатлон. Смесена щафета

1. Австрия - 1:19:51.7
2. Франция - +3,2
3. Русия - +2:59.4


Юриевна, за Матвей вероятно все още беше полезно да бяга, иначе наистина беше месец без стартове. Вярно, че пистата изобщо не е негова, голям е за такива меки писти.
Максим не беше необходим там, ситуацията му беше точно обратното. Нямаше нужда да бяга преди Корея в Сочи.
От опит Нечкасова също не е момиче, чай не е Световна купа или дори етап от Световната купа. Просто готовността на тези, които говорят в CD, е изключително ниска.

Да, гледката беше потискаща. Нечкасова показа пълната си неподготвеност... Въпреки че не бих хвърлил вината изцяло върху нея. Съставът беше толкова небалансиран от треньорите, че възниква само един въпрос: какво са мислили? Мислехте ли, че Цветков ще разкъса всички? Но той не е магьосник. Наистина Загоруйко не би бил на мястото си тук. Поне тя има повече опит в изпълнението на персонала.
Изхвърлиха Матвей, който нямаше старт цял ​​месец... Изобщо колко е тъпо всичко

Бронз, но никак не е забавно, 5 обиколки, как може да стреляш така, да...

Беше ужасяваща гледка... И защо беше необходимо Матвей и Максим да участват в това щафетно състезание? Едик Латипов и Корнев, например, биха паснали перфектно. Или Клячин.

Analitik, абсолютно правилно отбеляза за техниката на Каишева. Движейки се на „дървени“ крака, може би само сляп човек не би забелязал това. Това, за което говоря от времето на същата Зайцева, сравнявайки нейната техника на бягане с техниката на Домрачева. И би било добре, ако с нейния ръст имаше дължина на скейта (поради силата на ръцете), но това не е така. Просто се уморих да пиша за това. И за да преподавате, камо ли да се преквалифицирате (което е много по-трудно), трябва да започнете с обучители, така че да са в крак с напреднали възгледи и методи. Вземете същия Сергей Устюгов, че самият той научи такива ускорения нагоре? Сигурен съм, че това е заслуга на треньора му, който му възпита подобен стил на атака нагоре и с времето разви скоростните му качества.

Analitik, дори и с този проблем тя се представи отлично в Антхолц миналата година. Доколкото разбирам, след достигане на определен лимит (не в конкретно състезание, а общо за сезона), скоростта на връщане от анаеробен режимдо аеробика. Ако не достигнете тази граница преди време, може би всичко ще бъде наред, въпреки че това е палиативно; разбира се, трябва да потърсите и премахнете причината.

Иван Похмелев, не става въпрос за провал, а за някакъв медицински проблем, който все още няма да бъде изяснен. И въпросът е в настроението на Олга, която вярва, че заема нечие място, тя не го казва директно, но го подразбира. (

И кой казва, че талантът трябва да се преквалифицира, особено когато има резултат?

Analitik, ясно е, че за Каишева преди две години е решено да не се форсира.
Но някак годините минават, а ние все чакаме и чакаме.

Въпреки че, ако сравним Уляна с другите ни момичета на 23, тя е на второ място след Светик.
Може би няма нужда да бързате много. На 23-годишна възраст Олга Зайцева се състезава на Европейското първенство само два пъти. И дори тогава не е много успешно.
Бих искал да вярвам, че TS знаят какво правят.

MSMC-76, можете да си спомните и Майкъл Джонсън, рекордьор и шампион, който бягаше в напълно парадоксален стил. Ами ако започнат да го преквалифицират?

Analitik, Подчуфарова няма да пропусне следващия сезон. Ако най-накрая тя бъде правилно доведена до GS, тогава тя ще бъде много полезна, особено в щафетата.

Най-срамната щафета, няма какво повече да се каже! Не е ясно за какво са си мислили, дали са искали да „хвърлят шапките си“ или са дошли в Сочи, за да се отпуснат? Не е ясно! Всички участници получиха едно облекло извън ред, а Г. Нечкасов получи облекло за кухнята, белене на картофи, въпреки че сега в армията е съвсем различно: бюфет, 1 година служба - чист санаториум!

Хински, ако поставиш въпроса по този начин, тогава Васнецова и нейните приятели трябва да затегнат нещата (ако с перспектива 22), мое мнение.

Чувствителен въпрос, но ако на 24 години Каишева няма технологията, каква е вероятността да се появи на 28 години? (

Хински, извинявай за провокативните въпроси, те са по-скоро за феновете, които ходят тук с тъпо зомбирани лозунги. Всички наши момичета имат много недостатъци. (

Победи отборът на руските въоръжени сили по биатлон бронзов медалв смесената щафета III зимаСветовни военни игри в Сочи (22-28 февруари). Отборът ни, който включваше Галина Нечкасова, Уляна Каишева, Матвей Елисеев и Максим Цветков, направи пет наказателни обиколки - този резултат беше най-лошият в надпреварата. Какво се случи с руски биатлонистина стрелбищата старши треньорът на ЦСКА за зимни видовеспортен и треньор на отбора на руските въоръжени сили Николай Панкратов.

– Николай Владимирович, нашият отбор направи пет наказателни обиколки, две от които отбеляза световният шампион прапорщик Максим Цветков, три бяха заслужени от Галина Нечкасова. какво стана

– Вчера в индивидуалното състезание момчетата дадоха всичко от себе си и очевидно нямаха време да се възстановят за смесената щафета. Освен това силният вятър направи своите корекции: само един спортист от отбора на френската армия, Колин Варчин, не допусна нито една грешка. За съжаление нашият отбор беше най-лошият в този компонент - използвахме 14 допълнителни патрона.

– Защо бронзовата медалистка от Световното първенство през 2017 г. младши сержант Татяна Акимова не се представи като част от отбора?

„Тя не се чувстваше добре предния ден.“ Но сега, гледайки краен резултатсмесена щафета, мисля, че тя трябваше да бяга все пак. Сигурен съм, че ако Акимова беше участвала, всичко можеше да е различно.
(Според пресцентъра на Световните военни игри в Сочи)

Analitik, можете, разбира се, да заложите на опитните Юрлова, Глазирина, Старих, Услугин, Слепцова на Олимпийските игри. И Загоруйко още не е казал всичко.
Но така или иначе тези момичета ще си отидат след година и какво ще ни остане?
С Каишева, Миронова и Сливко, които помежду си нямат дори дузина KM състезания.

И не 30-годишните трябва да си гледат паспортите, а младите. Вече са на 23 години, но никой не ги приема на сериозно.

Хора, какво да се прави, олимпиадата е след година. Подчуфарова изглежда ще пропусне следващия сезон, не е ясно какво ще се случи с Глазирина. На загуба ли сме?

Ще се върне Юрлова (не е ясно коя), плюс Старих, Акимов и кой още?

Не мога да повярвам, че Каишева ще има време да се увеличи раменен пояс, Миронова напредна в стрелбата, но как ще се държи в международни стартове? Имаме чувството, че пристигнахме.

Analitik, отнема един сезон, за да се промени технологията. Но защо не са се сетили за това преди?
През последните два сезона с Каишева се направи много. добра работанад преминаването на линията и скорострелността. По тези показатели тя бе сред най-добрите и само тук спечели на 4 точки до 30 секунди.

Но дойде чудотворецът Медведцев, който обеща на всички скорост и подходът към стрелбата се влоши, както и самата стрелба. И скоростта само се влоши.

Анализатор, тук Хински правилно отбеляза техниката на Каишева.
Забелязах от интервюта със спортисти: когато „попаднат“ в националния отбор, им се „назначава“ екипировка. добре, добре.
Спортистите бяха поканени в отбора ВЕЧЕ със съответните резултати; с "вашата" технология.
Той каза по-рано: развийте „силни страни“ и изравнете, ако ТОВА изглежда на треньорите на националния отбор, „недостатъци“, НО не разбивайте това, което ВЕЧЕ „седи в главата ви“ на подсъзнателно ниво.
Без значение какво „оборудване са сложили“, когато „намерят достатъчно“, те несъзнателно ще „тичат, както са тичали преди“.
Накратко, от интервюта със спортисти се забелязва, че „всеки иска да покаже, че има пръст в резултата“, но спортистите са „обезобразени“.
Те „погребват“ причината, поради която спортистът е поканен в националния отбор.
Националният треньор ЗАДЪЛЖИТЕЛНО е КОНСУЛТАНТ, работещ в тясно сътрудничество с личния треньор на състезателя.
Преди около 3 години писах доста за това; Честно казано, не искам да се повтарям.

Като пример за техника:
С. С. Шахин, световен рекордьор на 3000 м стипълчейз; първият човек, пробягал разстоянието „8 минути“.
Той, в общоприетото разбиране, не бяга. Докато бяга, той „седи на стол“.
Как е възможно ТОВА?!
И той работи „от 8 минути“!
НИКОЙ НЕ ГО “СЛОМИ”; просто му ПОМОГНАХА да подобри „СИЛНИТЕ СИ СТРАНИ“ СИ.

За да се промени техниката, е необходимо точно да се определи дали „разтягането“ и специфичните мускулни групи ще могат да осигурят изпълнението на планираната работа/натоварване за достатъчно дълго време и с нарастващо „подкисляване“ на мускулите.
Да караш 200-500 м с „ново оборудване“ на „камера“ е глупав въпрос, но дали спортист със същата честота и сила на оттласкване ще може да „измине“ ЦЯЛОТО състезателно разстояние е ГОЛЯМ въпрос. Тази подготовка ще отнеме повече от една година.

Но обичаме сами да си създаваме трудности и смело/героично да ги преодоляваме!

PS. Според Каишева преди около 2 години той също каза: момичето „узряло“ по-бързо от връстниците си и в юношеството, естествено, нямало равна.
Нейните връстници и съперници „узряха“ по-„плавно“ и вече „продължават“, докато „естественият тласък“ на НАШАТА спортистка е пресъхнал (и най-вероятно „вече е изпълнил негативната си роля“).
Написах да не „преминавам“ през НАШАТА състезателка, а изразих мнението си за момичетата „ранни шампионки“.

Таша, Кравцов казва, че не можете да направите нищо за кратко време, но те не го правят. Момичетата бяха напълно изоставени.

Миронова е скиор като Акимова. Колко пъти е падала Татяна тази година? Чакаме колко време ще отнеме да убием Миронов. (Някаква безнадеждност.

Хински, не дай си Боже да се обърне вече! Опитът показва, че у нас оцеляват хора, които са се подготвили.

Analitik, проблемът е, че всеки нов временен работник при нас не продължава работата на колегите преди него, а започва да преправя всичко по свой начин.
Ако вие личен треньордостатъчно тегло, тогава той може по някакъв начин да коригира всичко това. И Каишева е принудена да повярва в друг чудотворец.
Вярно, има някои промени. Уляна обикновено казваше след грешки: „Ще го разрешим с треньора.“
В Сочи за първи път чух от нея „Ще разбера това.“))

Анализатор, ако техниката на Шипулин е била променена, тогава можете да си представите какво е оборудването на момичетата. Въпреки че Миронова е невероятна.

Хински, аз не съм професионалист, ако това хване окото ми, накъде гледат треньорите? И можем да напишем отделна песен за спусканията на нашите момичета.

Треньорите се сменят всяка година, ясно е, че за една година нищо не може да се направи, но ако всеки от тях се постараеше да отстрани пропуските, щеше ли да има резултат? Едно е ясно, всички тези другари са временни работници под покрива на RRF. (

Analitik, това се обсъжда отдавна. Повечето казват, че Медведцев е променил техниката на Каишева на по-скъпа, а раменният пояс е слаб и остава слаб.
Дългото каране изчезна и цялата сила отива в ненужна суета. С тази техника тя почти не се отпуска на пистата и няма достатъчно сила за цялото разстояние.

Странно е да си представите, но техниката на Каишева днес е 5 години работа с най-добрите руски треньорипод ръководството на Касперович.

Хора, исках да попитам как ви харесва ски техниката на Каишева? На други места по KM, KIBU не се виждаше особено. И ето те тичаха... един-два пъти и аз не бях на брой. Момичето ходи право като пръчка, без да се навежда, не се натиска добре с ръцете си, не видях натоварване на ръцете й, излиза само с краката си. Струваше ми се, че Нечкасова се пързаля по-хармонично или нещо такова. Бих искал да чуя от скиорите, сряза ли ви нещо?

Гледам финалите на отборните спринтове, изключих звука, включих Status Quo – In The Army Now, това помага...)

Хм... Останалите живееха изключително в планината и целенасочено се готвиха за военни игри, единствено и само за да си направим полурезервния състав - не просто военни игри, а някакви олимпийски игри...

Юра, в Сочи надморската височина е 1600 м. Напомням, че отдолу се намира Хохфилцен. Възможна ли е адаптация към надморска височина? разбира се Оттук и грешките във физиката и стрелбата. Тайна ли е за вас, че нашите момчета и момичета не бягат много добре на такава височина? Помните ли как се чувства Каишева в Антерселва, същият Елисеев? Нечкасова отдавна е бягала в равнината и преди игрите е тренирала само в планината. Цветков веднага бе изпратен в Сочи без почивка от височина от 900 м до 1600 м, а сега ще лети за Корея. Тези високи люлки могат да покосят всеки шампион. По някаква причина за Цветков GS е Световното първенство, Сочи и Корея. Не прекалиха ли с човека? Латипов, Клячин, Корнев също се издигнаха рязко в планините от равнината. Какъв резултат очаквахте всички? Текстовете ще бъдат забравени, но бронзът ще остане.

Алексей Алексеевич, тук съм съгласен с вас.
За колекциите, колкото и да говореха за важността на тези стартове, това беше само етап от подготовката за други, по-важни състезания.
Но за спортистите от второ ниво състезанието в Сочи можеше да бъде шанс за пробив и настроението им щеше да е различно.
Очите на нашите момчета и момичета не блестяха.

Настя беше също толкова лоша, така че не мисля, че резултатът би бил много по-различен от това, което се случи - що се отнася до посредственото представяне - не мисля, че си струва да отписвам факта, че колекциите като цяло изпълниха своето трудова повинност тук и е възможно те просто да пестят сили преди по-важни състезания, без да обмислят тези военни игри сериозно. Веднага ще кажа, че няма нужда да давате линкове към техните интервюта, където те казват колко важен е този медал за тях - опитайте се да кажете нещо различно - но тези, за които тези игри наистина имаха шанс да се докажат и покажат, доказват превъзходството си в това в това число и над немотивирани сборници, които като цяло от разстояние поне би трябвало да са им дразнители - тъй като кой каквото и да казва - те са по отношение на втория състав преки и по-успешни конкуренти за място в основата - уви, за пореден път този шанс беше пропуснат.

Леонид Александрович, аз също мисля, че Настя би свършила по-добра работа.

fresher_galina, не е задължително Акимов. Мисля, че ако беше сложил същия Загоруйко вместо Нечкасова, резултатът щеше да е друг. И мъжете биха потрепвали по-малко, за да не се смущават. Като цяло причината за такова представяне е, че никой не се е подготвил сериозно за тези стартове (дори същите колекции). Когато пристигнем, ще сложим всички отляво и ще кажем поздрав. С една дума, дяволски нагласа. Освен това, надморската височина, която не е шега, и невъзможността да се облекат правилно ските при хубаво време също се усетиха. Не мисля, че ще бъде по-добре следващ етап KM в Корея.

Без коментар...

УЖАС! И те са виновни за това треньорски състав. Защо Акимова не можеше да бъде поставена на първия етап, ако беше пропуснала едно състезание от Световната купа? Все пак това е защита на честта на нашата армия. Беше невъзможно да се гледа този ПОЗОР. Няма нужда да обвиняваме за това Максим, световния шампион, и Матвей. Трябваше ли да компенсират такава празнина? Да, това са приказки. Шойгу трябва да освободи Нечкасова от редиците на РА, защо ни трябват такива защитници, които не могат нито да стрелят, нито да бягат? Всички очакваха биатлона с нетърпение, но се оказа, че по-добре да го нямаше. Трябваше да се заеме 6-то място от 6 отбора - и те щяха да бъдат в цветове.

Просто не мога да разбера защо е този резултат. Колекциите вървяха! И все пак световен шампион. Или може би противниците са имали силен състав, иначе не наваксвам нещо. И го източиха с краката си. Току-що изгледах състезанието за кратко, но кой знае състава на състезателите?

„Завладян“ не се отнася за този случай. Това беше тъжна гледка: (Не бих искал да видя армейския отбор така.

И това..., медалите и звездите трябва да се перат след спускане на състезателния флаг. Иначе ще започнем да се съмняваме в нашата армия.

worchun, „...Какво толкова ужасно направи Каишева? Имате ли 30 секунди зад лидера? Когато Подчуфарова изостана с половин минута на Световното първенство, тя беше обвинена за провала на отбора, но когато Уляна изостана със същото количество на състезания, които бяха приблизително еднакви по ниво на участниците с руското първенство, всичко беше наред?

Ирина, ако бяха инсталирали Татяна, веднага щеше да се каже: „Решихте ли да изгоните Акимов?“

Не е ясно защо Елисеев е бил държан в Хох, а не е изпратен да се адаптира към Сочи, сега той само ще започне да се аклиматизира - и към равнината в Контиолахти

zakol, може би си прав. Видях само два допълнителни етапа на Елисеев. Не влизах в кръгове и видях, че играх минута. Не видях кръгове на опоненти. Гледах записа без звук в същото време, когато показаха Устюгов. Така че трябва да съм пропуснал нещо. Искате да кажете, че Елисеев ходеше?
Е, тогава Каишева наистина е най-добрата)).
Ако французин и австриец влязоха в кръгове, тогава те просто бяха нащрек)).

LES, ако технологията работи на хартия и в останалата военна индустрия, никой няма да се замисли, просто ще си наточи ските (вече го правиш), затова зеленината отива през хълма

Елен, сигурна ли си, че си гледала състезанието?

Елисеев
получи разлика от +3:14.6
пред брояча, почти същото +3:07.9 (французинът има обиколка легнало)
след стойка +1:55.3 (тук австрийският лидер мина две обиколки)
предавка +2:04.7

Всичко, което Елисеев „върна“, Жути и Брунер загубиха, биейки се помежду си. Елисеев дори не беше близо. Австрийски и френски, и двата с KE. От втората или третата десетка. Какво нормално видяхте тук?

Армията дава! IN празницитака че се опозори. И националите избягаха, дори световният шампион избяга.

Веднъж моята внучка ме зарадва с красива грамота, в която беше посочено, че е заела второ място в плуването в свободен стил на разстояние 50 метра. Пролях сълзи от радост и попитах: колко състезатели победихте? Отговорът ме забавлява: 2 души участваха в състезанието. И тук има цели 6 отбора (все пак това са Военните световни игри) и никой не се обижда: всички са в цветове :))

Изглежда като уважавани руски спортисти, но те не се опитват да анализират защо всички наши имат такъв ход за два дни, според мен на Ддуркин не трябва да се позволява да смазва ските си. Съгласен съм с Наполеон, какви са претенциите към Уляна, тя се справи най-добре. и нека той да ти благодари, че не предаде стария глупак

Соколов Владимир Еремеевич, Къде се обърка Елисеев? Изглежда, че беше приличен ход. От останалите три участнички най-добре се представи Каишева.

Не е ясно какви претенции се предявяват към Каишева?

Отдавна не бях виждал такъв позор в нашето изпълнение... Ужас! Всеки наш биатлонист даде своя принос в тази щафета, в която стартираха само шест отбора. Разбирам, че War Games не е състезание от висок ранг, но не се спускайте до същото ниво...
Основният „принос“ на Нечкасова, разбира се, бяха три наказателни кръга и скорост на охлюв. Момчетата се втурнаха да го поправят и също объркаха нещата.
предпочитам да забравя...
Шойгу ще ги удари.

Бронз, за ​​който не е нужно да се биете, другите трябва да бягат по-зле. Какво толкова ужасно направи Каишева? Имате ли 30 секунди зад лидера? Но от лицето на Нечкасова беше ясно: не се наложих, те сами го настроиха - и ще го получите!

Те войници от руската армия ли са? Не мога да повярвам

Владимир, каква стрелба? По руски беше ясно, че са избягали с всичките пари. Не остана време за стрелба. И нямаше достатъчно пари.

Имам чувството, че целият отбор вчера силно празнува нечие злато... и сребро-бронз... Оттук трусовете, оттам кръговете
Очевидно те реагираха на надпреварата, меко казано, хладно...

Световни военни игри- многобордово състезание, организирано за военни състезатели. Организатор - Международен военен спортен съвет.

Военните световни игри се провеждат от 1995 г. III Зимни игрипрез 2017 г. ще се проведе в Русия в град Сочи. Преди това Военните световни игри се провеждаха в градове като Рим, Рио де Жанейро, Загреб и др.

Спортната програма на III Зимни военни световни игри 2017 г. се състои от 7 вида спорт:

График на състезанието

Вид спорт/дисциплина сряда
22/02
четвъртък
23/02
петък
24/02
Събота
25/02
Възкресение
26/02
понеделник
27/02
вторник
28/02
Спортно съоръжение / Място
Ден 1 Ден 2 Ден 3 Ден 4 Ден 5
Пристигане/Заминаване Пристигане Заминаване
Церемонии 20.00 - 00.00
Церемония по откриването
20.00 - 00.00
Церемония по закриването на игрите
Многофункционална арена "Ice Cube"
Ски алпинизъм 08.00 - 12.00
Индивидуална надпревара мъже, жени
08.00 - 12.30
Отборно състезание мъже, жени
Скално катерене 11.00 - 18.00
Трудност при изкачване (квалификация)
11.00 - 14.00
Катерене по трудност (полуфинал)
20.00 - 22.00
Изкачване на трудност (финал, дуел)
10.00 - 15.00
Боулдър (квалификация)
20.00 - 22.00
боулдър (финал)
9.30 - 11.00
Скоростно катерене (класически формат, квалификация)
11.00 - 12.00
Скоростно катерене (класически формат, финал)
14.00 - 16.00
Скоростно катерене (формат на запис, квалификация)
16.00 - 17.00
Скоростно катерене (формат на запис, финал)
Болшой спортен дворец
Ски състезания 11.00 - 14.00
Официално обучение
09.30 - 12.30
Индивидуално състезание (свободен стил) 10 км. жени, 15 км. съпруг.
17.00 - 18.30
Официално обучение
10.00 - 12.30
Отборен спринт (свободен стил)
Алпийски ски 09.00 - 14.00
Официално обучение
09.30 - 13.00
Слалом мъже.
09.30 - 13.00
Слалом жени
Ски център"Роза Хутор"
Биатлон 15.00 - 19.00
Официално обучение
13.30 - 14.45
10 км спринт. съпруг.
16.00 - 17.00
Спринт 7,5 км. съпруги
15.00 - 16.30
Смесена щафета
15.30 - 17.00
Официално обучение за мъже и жени.
13.00 - 14.30
Патрулно състезание 15 км. съпруги
15.30 - 17.15
Патрулно състезание 20 км. съпруг.
Комплекс за ски и биатлон "Лора"
Шорттрек 10.00 - 14.00
Официално обучение
16.00 - 18.00
състезание на 500 м. мъжки, женски
18.30 - 21.00
Състезание на 1000м. мъжки, женски
18.30 - 20.30
Смесена щафета на 3000м. мъжки, женски
Леден дворец"Айсберг"
Ски ориентиране 11.00 - 14.00
Официално обучение
09.00 - 12.00
Средно разстояниемъжки, женски
13.00 - 15.00
Спринт мъже, жени
09.00 - 11.00
Щафетно състезание за мъже и жени
Комплекс за ски и биатлон "Лора"

Участие в надпреварата са потвърдили над 1000 военнослужещи от 20 държави. Ще бъдат разиграни 36 комплекта медали в индивидуални и отборни състезания.

Спортната програма ще се състои от седем спорта: биатлон, ски бягане, алпийски ски, ориентиранески, ски алпинизъм, спортно катерене на закрито, шорттрек.

Събитието ще се проведе на спортни съоръженияСочи.

На площада до кметството на курорта Rosa Khutor ще има ежедневни безплатни концерти, флашмобове и интерактивни сесии със зрители на спортни теми.

В деня на откриването в курорта ще пристигне огънят на III Зимни световни военни игри, с който спортистите на ЦСКА ще запалят специална купа на Голямата ледена арена.

В игрите ще участват повече от 500 доброволци, съобщава пресслужбата на администрацията на Сочи.

Входът за всички игри ще бъде свободен!

БИАТЛОН

Име спортна дисциплинаидва от две латински думи "два пъти" и "борба", поради което биатлонът първоначално се нарича модерно зимно комбинирано събитие. Включва ски състезаниеи стрелба с пушка на няколко огневи рубежа.

Първото състезание, смътно напомнящо биатлон, е организирано от граничарите на шведско-норвежката граница през 1767 г. През 19 век в Норвегия биатлонът възниква като спорт за войници. Родоначалникът на съвременния биатлон - състезанието на военни патрули, беше представен на олимпийски игрипрез 1924, 1928, 1936 и 1948 г.

В рамките на III Зимни военни световни игри ще се проведат състезания в следните дисциплини: спринт (7,5 км за жени, 10 км за мъже), смесена щафета (6 км за жени и 7,5 км за мъже) и патрулно състезание (15 км за жени, 20 км за мъже).

Патрулно състезаниемодерен видвоенни патрулни състезания (състезанието, което е прародител на биатлона). Това е състезание с дистанция 20 км за мъже и 15 км за жени, с три стрелби. Всяка участваща страна може да включи два патрула (мъжки и женски).

Отборът се състои от четирима състезатели – биатлонисти и скиори. Един от членовете на екипа е водач на патрула, трима са членове на патрула, всеки от които стреля от легнало положение и произвежда по един изстрел в центъра на своята инсталация. При пропуски - наказателни обиколки според броя на отборните пропуски съгласно правилата на IBU.

Спринт– вид биатлон на 10 км за мъже и 7,5 км за жени с две стрелбища. Биатлонистите стартират на интервали от 30 секунди. След първия кръг се стреля от лег, след втория - от стоеж. Биатлонистите сами избират огневи позиции на стрелбището за извършване на стрелба. За всеки пропуск има наказателна обиколка от 150 м.

Смесена щафета- отборно състезание по биатлон. Отборът се състои от четирима състезатели (две жени и двама мъже). Всеки биатлонист завършва един етап, 6 км за жени и 7,5 км за мъже, с две стрелбища.

По един представител от всяка страна стартира по едно и също време и след завършване на своя етап предава щафетата на следващия биатлонист от своя отбор. Жените завършват своите дистанции първи, след това мъжете. На всеки етап има две стрелби: първата е легнала, втората е изправена. Спортистът разполага с три резервни патрона за всяка стрелба. Ако на биатлонист свършат резервни патрони, тогава за всеки следващ пропуск се осигурява наказателна верига от 150 m.