Elmir Nabiullin: »Na igrišču sem začel postajati drzen, v življenju pa sem navajen biti skromen. Elmir Nabiullin: "Moji starši še vedno upravljajo moje finance" Staršem sem kupil podeželsko hišo in SUV

BERDIJEV ME JE RAZUMEL

- Nekoč ste rekli: "Rad bi postal za Rubin to, kar je postal Totti za Romo ali Gerrard za Liverpool." Zakaj se to ni zgodilo in ste zapustili Kazan?

To je težko vprašanje. Najprej želim povedati, da sem hvaležen Rubinu za vseh 10 let, ko sem tam igral, vendar moram iti naprej, zato sem se odločil zapustiti ekipo in oditi v Zenit.

- Ko noter zadnjič Ste govorili s Kurbanom Berdyevom?

Pred odhodom v Zenit sem prišel k njemu po nasvet. Rekel je, da me razume, zaželel mi je srečo, rekel, da me bo pazil.

- Spartak se je zanimal tudi za vas. Zakaj ste izbrali Zenit?

Pravo zanimanje je bilo le pri Zenitu, zato smo se odločili za ta korak. Zenit me zanima že vrsto let, to je res velik klub, in želel sem se preizkusiti tukaj.

- Če bi enaki predlogi prišli iz Spartaka in Zenita hkrati, kaj bi storili?

Še vedno bi izbral Zenit.

Zakaj?

Mislim, da je bolj primeren zame.

- Zakaj je prenos trajal do konca okna? Zaradi tega niste bili uvrščeni v ekipo lige Europa.

Pogajanja so vodili moji predstavniki, zato je to vprašanje bolj verjetno za njih. Lahko le povem, da sem za ponudbo izvedel šele nekaj dni pred prestopom, februarja, ko sem bil na treningih z Rubinom. Vse se je zgodilo zelo hitro.

Elmir NABIULLIN. Fotografija Vjačeslav EVDOKIMOV, FC Zenit

V ZENITU SEM PREJ POZNAL MNOGI

- Menijo, da ste bili kupljeni kot zamenjava za Criscito. Ste se o tej temi pogovarjali z vodstvom Zenita?

Vodstvo Zenita je povedalo le, da me v prihodnosti vidi kot glavnega levega bočnega branilca.

- S katerim od starodobnikov Zenit ste v zadnjem tednu največ komunicirali?

Z Ozdojevom veliko komunicirava s Kuzjajevom, Žirkovom, Kokorinom ... Mnoge sem poznal že prej in se zaradi tega zlahka prilagajam ekipi. Pri njih sem povpraševal o stanovanju, spraševal, kje ga je najbolje dobiti.

- In kje?

Fantje priporočajo Petrogradko, otok Krestovsky.

- V Rubinu sta vam Ryzhikov in Gekdeniz dajala pripombe, ker ste ju naslavljali na "ti". Ste pri Zenitu z vsemi celo v prijateljskih odnosih?

Da, to se je najprej zgodilo pri Rubinu. To so izkušeni, odrasli igralci, zato sem jih sprva naslavljal le na »ti«. Pri Zenitu je situacija bolj svobodna - vsi so v prijateljskih odnosih.

- Tudi z Žirkovom in Ivanovičem?

Tudi z njimi. Predlagajo in pomagajo.

- Julija lani ste že igrali na stadionu St. Kako vam je všeč arena?

Navdušen sem nad tem, koliko navijačev pride na stadion in podpira ekipo. Na tribunah je veliko ljudi, skoraj vsako tekmo je stadion poln, zelo je kul. Zenit ima zelo dobro podporo.

- Še posebej v primerjavi s Kazanom.

Rubin je bil zelo obiskan tudi ob prvi otvoritvi Kazan Arene. Res je, v zadnjem času je malo gledalcev in to je zelo razočaranje.

BRAT BI BIL PONOSEN NAME

- Na spletni strani Zenit v novicah o vas v prvi vrstici piše: "Zenitovega novinca je v nogomet pripeljal njegov starejši brat Adele." Povejte nam nekaj o njem.

Kot otrok sem pogosto igral nogomet na dvorišču, blizu hiše je bila loža in žogo smo brcali po snegu. S seboj me je vzel tudi brat me celo pripeljal do športni klub"Raketa" kje sebe treniral judo. Ampak jaz sem za nogometna sekcija Ni mi bilo všeč, zato sem odšel od tam. Čeprav sem še naprej igral v šoli in nekega dne na tekmovanju med razredi me je opazil trener Renat Rashidovich Ibragimov in me povabil v Mladinsko športno šolo-14. Potem je vprašal starše za dovoljenje in so se strinjali, da me pošljejo na nogomet. Čeprav sem bil kot otrok pogosto bolan, sem bil vedno prehlajen, zato so se me starši bali izpustiti. Ampak dobro je, da so ga oddali - vse je šlo stran.

- Kako se je zgodilo, da je tvoj brat umrl? Kaj se je zgodilo?

Na ulici je prišlo do navadnega konflikta z nekim moškim, ki se je v nekem trenutku ostro obrnil in z nožem zabodel Adela naravnost v srce. Če bi moj brat videl nož, bi že vnaprej odskočil, vendar si ni niti predstavljal, da se bo vse tako izšlo.

- Ste našli morilca?

Ja, zdaj sedi.

- Če bi bil vaš brat zdaj živ, bi tekmoval za rusko reprezentanco?

Z judom bi mu uspelo. Mislim, da je zelo vesel zame.

NAJBOLJŠI LEVI BARCI: MARCELO, MILNER IN ŽIRKOV

- Rinat Bilyaletdinov vas je primerjal z Baleom. Se strinjate s to primerjavo?

Začel sem igrati kot krilni napadalec, a so me na neki točki premestili v obrambo. Tudi Bale je bil včasih branilec in se je rad pridružil napadom. Mislim, da ja, smo si nekoliko podobni.

- Bale je bil med svojo kariero prestavljen iz obrambe v napad. Mogoče bi morali premakniti tudi vas?

Če ga bo trener dal v napad, ne bom imel nič proti. Toda trener bolje ve, kje me je najbolje uporabiti.

- Naštej tri najboljši nogometaši mir v svojem položaju.

Prvi je Marcelo iz Real Madrida. Potem Milner iz Liverpoola - všeč mi je, da igra tako na sredini kot na obrambnem boku. Naj bo Žirkov tretji. Spominjam se, da je igral evro -2008 na položaju levega boka.

- Povedal si, kako si končal v nogometni sekciji. Kaj pa Rubin?

Več let me je trener Gennady Orlov, rojen leta 1995, klical v Rubin.

- To je dobro ime.

Da, soimenjak komentatorja Zenita. Več let me je klical, a s starši smo mislili, da še nismo pripravljeni na selitev v Rubin. In nekega dne je rekel, da ne bo več tekel za mano. V tistem trenutku nama je nekaj kliknilo in odločila sva se, da je čas.

Elmir NABIULLIN. Fotografija Daria ISAEVA, "SE"

KUPIL SEM PODEŽELSKO HIŠO IN SUV ZA STARŠE

- Ali se o vsem posvetuješ s starši?

ja Njihovo mnenje mi je zelo pomembno.

- Hulk je svojim staršem s prvo plačo kupil hišo. Kaj pa ti?

Kupil sem veliko torto in ves denar dal staršem. To počnem še zdaj. Če kaj potrebujejo, pa si tega ne morejo privoščiti, jim vedno pomagam.

- Kaj je vaše najbolj dragoceno darilo staršem?

Zgradil sem jima podeželsko hišo in očetu kupil terenca.

- Ali starši še vedno urejajo vaše finance?

Rekel bi, da. Če pa rabim kakšno količino, jo dobim brez težav.

- Vrnimo se k Rubinu. Pod Berdijevom pred petimi leti ni bilo možnosti za preboj v prvo ekipo?

Bilo je težko. V bazi ni bilo mladih, čeprav me je trener vključil v prijateljske tekme.

- Ko je prišel Bilyaletdinov, so predvidevali, da boš zdaj končal v začetna postava?

Vedel sem, da rad dela z mladimi. Bile so misli, da bi moral dobiti priložnost. In tako se je zgodilo.

- Pred debijem na tekmi proti Anžiju ste rekli, da ste se desetkrat potili. Boste enako zaskrbljeni pred debijem za Zenit?

- (Smeh) Seveda bom manj skrbel, ker sem že igral v ruskem prvenstvu, zagotovo pa bom živčen.

- Navedite tri najbolj nepozabne tekme za Rubin.

Tekma z Liverpoolom v gosteh, ko smo igrali 1:1. Tekma s CSKA poleti 2014, ko smo zmagali z 2:1, Karadeniz pa je zadel na zadnje minute. In tekma z Zenitom spomladi 2015, ko sem dosegel prvi gol v prvenstvu.

Ilya KUTEPOV in Elmir NABIULLIN. Fotografija Daria ISAEVA, "SE"

LETO PRED JAZ ZANIMA ME "SAINT-ETIENNE"

- Decembra 2015 so zahodni in naši mediji poročali o zanimanju Southamptona za vas. Kaj veš o tem?

Videl sem novico v tisku, vendar nisem slišal za podrobnosti, ta informacija ni prišla do mene. Vem, da se je Saint-Etienne pred letom dni zanimal zame, moj agent Thomas Zorn je govoril o tem.

- Če bi prejeli ponudbo, bi prestopili?

Mislim, da. Velik korak je tudi Evropa. Moj cilj je igrati v Evropi.

- Podpredsednik vlade Ruske federacije Vitalij Mutko vas je pred nekaj leti navedel kot primer, ko je govoril o sadovih omejitve. Ali sami menite, da vam je omejitev tujih igralcev pomagala napredovati?

Res je pomoč. Omejitev pomaga ruskim igralcem pridobiti igralno prakso.

- Kako se počutite glede ideje o uvedbi omejitve plač za mlade nogometaše?

To bo koristno za mlade igralce. Čeprav je vse odvisno od značaja. Nekdo lahko pozabi na nogomet, če mu dajo visoko plačo, nekdo pa to vzame kot normalno in dela naprej.

Daler KUZJAEV. Fotografija Daria ISAEVA, "SE"

PRIMER - KUZJAEV

- Pred letom in pol ste igrali v dokumentarni film. Ste se počutili kot zvezda?

- (Nasmeh) Ne. Prosili so me, naj se pojavim, posnelo me je kamera vsakodnevno življenje, trening, nič posebnega. Nisem se počutil, kot da sem zvezda.

- In po prehodu v Zenit?

Tudi ne. Lepo je, da je prišla taka ponudba. Težko ga je bilo zavrniti; tega ne počnejo vsi. To je zame velik korak, ne bi si odpustil, če bi ga zavrnil.

- Vas niso zmedli primeri Bukharova, Ryazantseva, Domingueza, Ansaldija, ki so se preselili iz Rubina v Zenit in tukaj niso igrali?

Ne, niso sestrelili. Zame je primer Daler Kuzyaev. Njemu v Zenitu vse uspeva in mislim, da bo tudi meni.

- Imate cilj za naslednjih šest mesecev?

Moj cilj je priti v rusko reprezentanco, to pa želim storiti prek Zenita. Vključno z uvrstitvijo na svetovno prvenstvo.

- Kdaj ste nazadnje govorili s Stanislavom Čerčesovim?

Jeseni, ob koncu treningov, me je poklical v svojo pisarno. Potem mi je rekel, da moram odrasti, pridobiti več samozavesti, da bom dozorela.

- Ste slišali, da ste bili domnevno vključeni na seznam potencialnih udeležencev svetovnega prvenstva 2018, ki ga je sestavil Stanislav Cherchesov?

Da, nekdo mi je povedal o tem. Lepo je, a ni pomembno. Pomemben bo le končni seznam uvrščenih v reprezentanco.

Elmir Nabiullin - Ruski nogometaš, branilec Rubina in ruske reprezentance, najboljši mladi nogometaš RFPL 2014. Elmir je bil rojen v Tatarstanu, je študent DYUSSHOR-14, kasneje pa je izkušnje pridobival na akademiji Rubin. Marca 2014 je debitiral v glavni postavi ekipe Ruby. Ob koncu sezone 2014/15 je bil priznan za najboljšega mladega igralca prvenstva. Marca 2015 je debitiral v glavni ekipi ruske reprezentance, ko je nastopil kot zamenjava na prijateljski tekmi proti Kazahstanu.

  • Polno ime: Elmir Ramilyevich Nabiullin
  • Datum in kraj rojstva: 8. marec 1995, Kazan (Rusija)
  • Vloga: levi bočni branilec

Klubska kariera Elmire Nabiulline

Rojen v Kazanu, je bil sprva vzgojen v vrstah DYUSSHOR-14, nato pa se je preselil na akademijo Rubin. Delal je pod vodstvom Renata Rašidoviča Ibragimova. V mladinski ekipi Rubina je bil stalni igralec udarne enajsterice in nosil kapetanski trak. Sezono 2012/13 je preživel v rezervni ekipi ekipe Kazan, kjer je bil tudi igralec v začetni enajsterici. Prvo polovico sezone 2013/14 je izpustil zaradi poškodbe. Okreval je pod vodstvom Jevgenija Georgijeviča Bondarenka, pozimi pa je s prvo ekipo odšel na priprave v Turčijo. Marca 2014 je debitiral v glavni postavi ekipe Kazan, začenši s prvimi minutami tekme proti Anžiju. Sam nogometaš je svoj prvenec ocenil takole:

»Vtisi so neopisljivi, najprej je bilo navdušenje, potem pa je minilo. Po tekmi so me trenerji pohvalili. Mislil sem, da bo težje. Zdaj moram upravičiti zaupanje strokovnega štaba.«

Do konca sezone je Renat Bilyaletdinov še naprej zaupal Elmirju mesto na levem boku obrambe in ga izpustil na šestih prvenstvenih srečanjih. Naslednjo sezono je branilec izpustil le pet tekem državnega prvenstva. 12. aprila 2015 je dosegel debitantski zadetek v dresu Rubyja in prinesel remi v obračunu z Zenitom. Nabiullin je prispeval tudi pet podaj. Ob koncu sezone je bil priznan kot najboljši mladi nogometaš v ruskem prvenstvu. Za nadarjenega branilca so glasovali Fabio Capello, Leonid Slutsky, Mutko, Villas-Boas, Galitsky in številne druge nogometne osebnosti v državi. Elmir je bil uvrščen tudi na simbolični seznam najbolj obetavnih igralcev na planetu po mnenju britanske publikacije The Telegraph.

Poleti 2015 sta se Zenit in Spartak Moskva aktivno zanimala za nogometaša, vendar so predstavniki tatarstanske ekipe jasno povedali, da se ne bodo ločili od svojega nogometaša, čeprav so razmišljali o možnosti zamenjave za Christiana Ansaldija in dodatnega plačila s strani protiletalski strelci. Nabiullin je sezono 2015/16 začel pri Rubinu in že 30. julija odigral prvo tekmo v Ligi Evropa. Prvi gol v novi sezoni je dosegel 27. septembra na domači tekmi proti Uralu (1:2).

Mednarodna kariera Elmire Nabiulline

Leta 2011 je prejel povabilo v rusko reprezentanco do 17 let, kjer je odigral 10 tekem in dosegel 1 gol. Naslednji dve leti je preživel v ekipi U18, debitiral pa je tudi v mladinski ekipi U19. Od leta 2014 je Nabiullin igralec v mladinski reprezentanci Rusije. Marca 2015 je debitiral v glavni ekipi reprezentance na prijateljski tekmi proti Kazahstanu. Naknadno prišla v vlogo za prijateljska tekma proti Belorusiji, pa tudi za kvalifikacijsko tekmo za Euro 2016 proti Avstriji. Potem ko se je ekipi pridružil Leonid Slutsky, ni bil več vključen v glavno ekipo.

Individualni dosežki Elmire Nabiulline

  • Najboljši mladi nogometaš ruskega prvenstva 2014
  • Elmirjev idol je bočni branilec Real Madrida Marcelo;
  • Oktobra 2015 sem kupil 50 vstopnic za šolarje za tekmo Lige Evropa proti Liverpoolu.

mlada ruski igralci vredno je razmišljati o nogometu. Ne potrebujejo norih plač, pravi branilec Rubina iz Kazana

Če pustimo ob strani poklicne interese novinarja, potem lahko preprosto občudujemo mlado "zvezdo" tatarstanskega nogometa, "Tatar Bale" Elmirja Nabiullina. Skromen, molčeč fant, ki se je s svojim trdim delom in deloma talentom prebil v glavno ekipo domačega kluba - Rubin Kazan. V ekskluzivnem intervjuju športna izdaja"Nabi" se je zapletel v pogovor z Realnoe Vremya in nam pripovedoval o vseh fazah svojega zanimivega potovanja. Poleg tega je Elmir spregovoril o trenerjih Rubina iz Kazana - nekdanjih in sedanjih, ocenil prihajajočo omejitev plač za mlade igralce v ruskem nogometu in na splošno presegel samega sebe v besednosti.

"Še vedno dam ves denar staršem"

Ste eden redkih domačih nogometašev, ki se mu je uspelo prebiti v starejši Rubin. Zakaj vas je tako malo?

To je težko vprašanje. Zdi se, da imamo vse in smo zgradili akademijo; veliko ljudi študira na Rubinu. Zakaj te ne vzamejo v glavne ekipe? Ne vem, morda bi morali najprej iti skozi vse stopnje profesionalnega nogometa. Igrati v mladinski ekipi in v drugih ligah. In potem bodo zaposleni tisti, ki zrastejo na zahtevano raven. Trenerji nismo sami sebi sovražniki. Tam bo nivo - bo sestava.

- Kako ste prišli v nogomet? Zakaj ne na primer hokej?

Kot otrok sem igral tudi bendi na škatle. Ne vem, ampak nogomet mi je bil bolj všeč. Sprva sem igral v SDYUSSHOR. Moj prvi trener - Renat Rashidovich Ibragimov , je novačil igralce, me opazil, pristopil k moji mami - delala je v šoli. Kot otrok sem bil pogosto bolan in zaradi tega moja mama ni bila navdušena nad idejo. Trener nas je prepričeval, poskusimo. Mama je obupala, v redu, pusti jo. Tako sem začel igrati nogomet.

- Ste že od otroštva igrali obrambo?

Ne, začel sem v napadu. Potem so me premestili na obrambo.

Zakaj?

Ne vem, tako je to videl trener.

- Kje ti je bilo najbolj všeč? V obrambi ali napadu?

Ko smo bili majhni, so vsi želeli zadeti več, spredaj jim je bilo to seveda všeč.

- Kako se je izkazalo z dvojnikom Rubina?

Sprva nas je vzelo več ljudi. Sprva se je bilo težko prilagoditi. Vseeno so bile hitrosti tam veliko višje, potem pa sem se počasi začel privajati in ko so me poklicali v glavno ekipo, je bilo že lažje.

O študentih kazanskega nogometa: "Zdi se, da imamo vse in zgradili smo akademijo, veliko ljudi študira v Rubinu." Zakaj te ne vzamejo v glavne ekipe? Ne vem, morda bi morali najprej iti skozi vse stopnje profesionalnega nogometa.”

- Se spomnite trenutka, ko ste postali profesionalni nogometaš? Se pravi, začel sem služiti denar.

Seveda se spomnim. A v dvojnici nismo bili takšni velike plače. 15 tisoč rubljev, nič več.

- Ste sprva vse dali staršem?

Ja, še vedno vse dam svojim staršem. Nadzorujejo moj denar.

"Pod Berdyevom je malo mladih uspelo priti v ekipo"

Pravijo, da se je pod Berdijevom kdo od mladih težko uvrstil v začetno postavo. Je bilo tako?

Da, pod Berdijevom se sploh ne spomnim, da bi igrali mladi igralci. Malo ljudem je uspelo.

- Ste bili takrat vključeni v fundacijo?

Da, vendar le med treningom. Disciplina je zanj na prvem mestu. Berdyev je trd in zahteven trener.

- Ste takrat zanj igrali tudi v obrambi?

- Ali je bil trenutek, ko ste bili najbližje bazi?

Imeli smo pokalne igre, sem bil povabljen na trening. Za pokal so igrali z Luch-Energio, vzeli so nekaj mladih igralcev, jaz pa sem se tik pred tekmo poškodoval.

- Potem med treningom z bazo, kako so se starešine obnašale do vas? Ste podprli?

Vsekakor. Veliko igralcev sem že poznal, zato je bilo lažje, predlagali so in pomagali. In se hitro prilagodil. Šaronov je najbolj pomagal in dal veliko nasvetov.

- Mnogi verjamejo, da vam je Bilyaletdinov utrl pot do odraslega nogometa. kaj misliš

Ja, strinjam se. Bilyaletdinov ga je opazil in ga povabil k sebi. Sprva sem ga začel klicati, da bi treniral z glavno ekipo. Nato je rekel: pripravi se na igro. To je bilo pred gostovanjem pri Anžiju. Sem pa mislil, da grem ven za 10-15 minut, pa me je postavil na štart. Seveda nisem pričakoval.

O pripravah pod vodstvom Bilyaletdinova: "Fizično smo bili zelo dobro pripravljeni, tako da smo v drugem polčasu povozili skoraj vse ekipe"

- Se vam niso tresla kolena, ko ste šli na igrišče?

Pred tekmo je bilo malo treme. In ko je sodnik zapiskal, je vse minilo.

- Ste tam igrali na istem boku s Karadenizom?

Da, z njim.

- Že dolgo opažam, da ti med tekmami nekaj sune, ti kaj namigne?

Ja, zgodi se.

- Kako je bilo na prvi tekmi?

Več je tudi potiskal in spodbujal. Povedal mi je, da je vse tam.

- Od vsega začetka ste bili nekako zelo aktivni v napadu, a pravijo, da ste skromni ...

No, ja, mislim, da so to moje močne lastnosti - pridružiti se napadu. Zato obožujem ta posel.

"Bilyaletdinov in Bondarenko sta nas fizično dobro pripravila"

- Zakaj je bila Bilyaletdinova ekipa tako močna, ki je zasedla 5. mesto na prvenstvu?

Fizično smo bili zelo dobro pripravljeni, tako da smo v drugem polčasu povozili skoraj vse ekipe.

- To je bilo še posebej opazno na tisti tekmi s CSKA. Se spomniš?

Kdaj ste zmagali z 2:1? Vsekakor.

- Nekdanji atlet je z vami treniral "fitnes". Po razrešitvi Bilyaletdinova je bilo nanj izstreljenih veliko kritičnih puščic.

Da, Bondarenko ... Verjamem, da je prispeval k tem zmagam. Prednosti je bilo več, tako dobro smo bili preizkušeni pri fiziki.

O "zvezdniški" bolezni: "Mislim, da še nikoli nisem imel te težave. In ne bo. Vsi moji najdražji vam bodo to potrdili.«

- Ob koncu te sezone ste postali najboljši mladi igralec v Rusiji. Kakšna čustva so bila tam?

Ko prejmeš takšne nagrade, je zelo lepo in te motivirajo ter ti dajo večjo samozavest.

- Ali spremljate druge kariere drugih nominirancev? Isti Mirančuk ...

Poznamo se že dolgo, še iz ruske mladinske reprezentance. Ja, Mirančuk raste, na njem se vidi, da napreduje tako taktično kot tehnično.

- Težave z zvezdna mrzlica ni bilo?

Mislim, da še nikoli nisem imel te težave. In ne bo. Vsi moji najdražji vam bodo to potrdili.

"Gracia se osredotoča na obrambo"

Dobil sem vtis, da so bili v prvi sezoni vaši napadi in igra v obrambi bolj uravnoteženi kot pod Chalyjem. kaj misliš

Verjamem, da ko igraš dobro v prvi sezoni, se to od tebe zahteva tudi v drugi. Včasih lahko pregoriš in nekaj takega se je zgodilo. Mislim, da moramo zdaj priti v isto formo in trdo trenirati.

- Kaj konkretno je treba po vašem mnenju izboljšati?

Kot mlad moram še veliko napredovati tako v tehniki, taktiki, razmišljanju, vsem.

- Na čem točno Javier Gracia zdaj dela s tabo? Na kaj se osredotoča?

Večji poudarek daje obrambi. Da bomo bolj jasno delovali v obrambi.

- Zakaj to še vedno ne deluje?

Ker smo ne tako dolgo nazaj šele začeli delati na tem. Prej, pred imenovanjem Gracie, temu morda niso posvečali velike pozornosti. In zdaj poskušamo bolje delovati v obrambi.

O tej sezoni: »Postopoma najdemo svoj stil igre. Ne zgodi se vse naenkrat. Trenerji in igralci se morajo prilagoditi ruski nogomet. Vendar se že izboljšujemo"

- Bill in Chaly sta te poskusila na sredini, bližje napadu. Zakaj poskus ni uspel?

Ne vem, bolj sem vajen obrambe. Mogoče že dolgo nisem igral ofenzivno. Morda bi se na tem položaju izboljšal, če bi imel več prakse na sredini.

- Morda le potrebujete več prostora za tek, kot je to na položaju bočnega branilca? (smeh)

mogoče (se nasmehne).

- V tej sezoni je bil "Rubin" izkoriščen zelo dolgo. Lahko rečemo, da ste svojo igro že našli?

Postopoma najdemo svoj stil igre. Ne zgodi se vse naenkrat. Trenerji in igralci se morajo prilagoditi ruskemu nogometu. Se pa že izboljšujemo.

- Lahko opišete Rubinov stil igre? v tem trenutku?

Zdaj vse bolj nadzorujemo žogo. Mogoče stvari še ne gredo, a mislim, da imamo še vse pred sabo.

"Javi sem zelo hvaležen"

Gracia je tvoja prva tuji trener, in prepričan sem, da ne bo zadnji. Kaj novega ste se naučili iz te izkušnje?

Xavi zelo podpira mlade igralce in nam daje samozavest. Z vsako napako motivira igralca, da to napako hitro pozabi in nadaljuje z igro. Zelo sem hvaležna, ko mi Javi vedno pove in me spodbuja. Za razliko od Ruski trenerji, ne deluje avtoritarno, ampak poskuša razlagati.

Pred Rubinom je tekma z Rostovom, ki številnim navijačem pomeni ogromno. Vas člani ekipe na tekmo z Rostovom kako drugače pripravljajo?

Do tekme je še čas, a se nanjo že pripravljamo. Čeprav teh pogovorov ni bilo, njihova ekipa še ni sestavljena. Toda z Rostovom še nisem čutil posebnega odnosa. Čeprav je nekaj v zraku.

mlada si obetaven nogometaš. Katere so vaše karierne prioritete? Ne jemljemo Rubina, jasno je, da je to naš domači klub. Ste v osnovi pripravljeni ostati v ruskem prvenstvu ali se prebiti v Evropo?

Prva naloga je uvrstitev v prvo ekipo. Zame je zelo pomembno, da sem tam. No, rad bi se preizkusil na evropskem prvenstvu. Mislim, da bi mi španščina bolj ustrezala.

O prijatelju: »Imam dekle. Hodiva sva približno dve leti.<...> Ime ji je Zukhra. Načrti? Najbolj resno!«

Ste pripravljeni sprejeti znižanje plače za priložnost igrati v Španiji? Torej, Kokorin, na primer, ali Denisov sta zavrnila.

Če sem iskren, me zanima igranje v Evropi. Lahko rečem, da sem že od otroštva sanjal o igranju tam. Denar v tem primeru ne bo imel velikega pomena.

Kakšne so po vašem mnenju vaše možnosti za uvrstitev v reprezentanco? domače prvenstvo svet do 18? In kdo so vaši glavni konkurenti?

Glavni konkurenti so Žirkov, Kudrjašov in Petrov. Trenutno jih kličejo. Kakšne so moje možnosti? Mislim, da bi to morali vprašati trenerje. Ampak rad bi bil čim prej tam.

- Ali so trenerji prve ekipe v stiku z vami? Motivirani?

Trenutno ne.

»Razburiti dekleta iz Kazana? Ni strašno"

- Obstajajo legende o vaši skromnosti. Se to enako kaže na igrišču in v življenju?

Prej da, zdaj pa sem postal veliko drznejši na igrišču in to vidijo in ugotavljajo tudi igralci in trenerji.

- Torej na igrišču niste več "tihi"?

Ravno to komponento dodajam.

- Zakaj zaostajaš v življenju?

Ne vem, mogoče sem navajen na to.

- Prepričan sem, da naslednje vprašanje zelo skrbi dekleta iz Kazana. Kakšno je tvoje osebno življenje?

Razočaral te bom, imam punco. Hodiva sva približno dve leti.

- Povej mi več: kako sta se spoznala, kako ti je ime, kakšni so tvoji načrti?

Nekoč smo prišli na rojstni dan prijatelja. In tam sem jo videl. Dolgo je nisem mogel pozabiti, vprašal sem prijatelje, kako je z njenim osebnim življenjem. Kot se za moškega spodobi, je naredil prvi korak – prosil za telefonsko številko. Tako sva se spoznala, začela komunicirati in nato hoditi. Ime ji je Zukhra. Načrti? Najbolj resno!

- No, vzel ga je in razburil vsa dekleta iz Kazana.

Ni strašno (smeh).

- Ali še živiš pri starših?

– Pri 21 letih ljudje običajno že poskušajo zaživeti samostojno, za splošni razvoj osebnosti...

Ja, strinjam se. Čas je, ampak pri starših sem že navajen. Toda kmalu se bova morala pripraviti na ločeno življenje.

- So tvoji starši pripravljeni na to?

Mislim, da še ne. Ampak mislim, da me bodo ves čas podpirali, v tem ne vidim nič slabega. Bomo tudi komunicirali.

O omejitvi plač za mlade igralce: »Mislim, da bo pošteno. Mladi igralci naj najprej razmišljajo o nogometu"

- Kdo je vodilni med igralci sodobnega Rubina? Prej je bil na primer Karadeniz, zdaj pa skoraj ne igra.

Vodstvene lastnosti zdaj izkazujejo Rochina, Zhonatas, stražar vrat Ryzhikov. In v slačilnici, kot vedno, Ryzhikov. No, Karadeniz in Kuzmin, seveda.

- Kateri od igralcev Rubina vam je bolj pomagal pri razvoju?

Sprva je bil Šaronov, kot sem vam že povedal. In ko sem že začel igrati, je bil to Karadeniz, ki mi je zelo pomagal.

- In kaj?

Pri premikih na igrišču npr. Ko nekaj ni šlo, je rekel, da tukaj je treba narediti to, tukaj je treba narediti to, in mi je prek tolmača to razložil. In postopoma sem začel razumeti in izboljšati, kaj zahteva.

"Mladi naj razmišljajo o nogometu, ne o denarju"

- Ampak zdaj se pogosteje igraš s Tkachukom. Kakšna je vaša interakcija?

Da, tudi on rad daje nasvete. Tudi meni pomaga. To je obojestransko: on me brani, jaz njega napadam.

Skoraj že opravljeno dejstvo: z novo sezono nameravajo uvesti omejitev plač za mlade igralce »s potnim listom«. Tvoj odnos?

Mislim, da bo to pošteno. Mladi igralci bi morali najprej razmišljati o nogometu. Ni jim treba zaslužiti norih plač. V nasprotnem primeru se lahko zaradi tega izgubijo. Vse je treba narediti postopoma.

- Ahmetov je zdaj minil, zakaj pravzaprav ne igra - na vprašanje izgubljenega? ( se smeji)

No, plače zagotovo nimajo nič s tem. Sprva je igral, potem nekaj ni šlo, a se vseeno pokaže na treningih in to bo zagotovo obrodilo sadove. Imel bo priložnost.

- Ali v glavni postavi pravzaprav nimate tekmeca?

Mavinga je bil na treningu, na tem mestu pa je igral tudi Bergström.

- Tam je odigral nekaj tekem in nikoli več ga niso videli.Za kateri klub sanjaš, da bi igral?

Moje otroške sanje so igrati za Real Madrid (se nasmehne).

Zdi se, da se vsi "hispanofili" delijo na ljubitelje Real Madrida in Barcelone. Zakaj v vašem primeru "kraljevski klub"?

Odgovor je že v vprašanju (nasmeh). Klub je kraljevski.

- Ali imate kakšne idole med levimi branilci v našem in svetovnem nogometu?

Moj idol je Marcelo iz Real Madrida. In iz ruskega prvenstva je bil Ansaldi. Ko sem bil majhen, sem gledal njegove tekme za Rubin.

"Če ne bi bilo brata, bi sedel doma"

- V prvi reprezentanci ste debitirali proti Kazahstanu. Kako ste izvedeli za izziv?

To mi je povedala mama. To novico sem prebral na internetu. Bilo je zelo lepo, to je bil moj prvi poziv v reprezentanco.

- Kaj delaš v prosti čas od nogometa?

Poskušam preživeti več časa s starši in prijatelji.

- Kam greš s prijatelji? Sprašujem se, kaj počnejo skromni igralci Rubina.

Ne vem, nič takega ni. Gremo v kino, kavarno. Čas preživljam doma, nič zanimivega.

O idolih: "Moj idol je Marcelo iz Real Madrida." In iz ruskega prvenstva je bil Ansaldi. Ko sem bil majhen, sem spremljal njegove igre v barvah Rubina.

- Ali je znano, da je vaš pokojni brat Adele resno vplival na vašo nogometno prihodnost?

Če ne bi bilo njega, bi sedela doma. On me je zvlekel na dvorišče igrat nogomet.

- Kaj se je zgodilo s tvojim bratom? Pravijo, da so ubili ...

Tam je bila nekakšna nerazumljiva situacija. Nekako je zašel za vogal. In neki tip reče: "Kaj delaš tukaj?" Beseda za besedo, ta tip odide. Njegov brat ga dohiti, hotel je ugotoviti, kaj se je zgodilo. In takoj se je brez besed obrnil in ga zabodel v srce.

Moj skupni znanec mi je rekel: Spomnim se, da sta onadva (Elmir in Adele) prišla k sorodnikom in smo igrali proti njihovi ulici. Naša ekipa, pravi, je bila močna, a zanje ni igral nihče razen Adela. Bil je močan napadalec, Nabiullin je vedno stal za njim, ker je bil majhen. Je kaj takega obstajalo?

Ja, samo igrali so se med seboj, ko so prišli v svojo vas. Imajo svoja polja. Zabavno je brcati žogo. Adele je bila tam glavna zvezda, vendar so bili vsi starejši od mene in zelo mi je pomagalo, da sem igral z odraslimi.

Arthur Khalilulov, Zulfat Shafigullin, foto Oleg Tikhonov